Valmennukset

Asiakashankintavalmennukset B2C- myyjille ja -asiakashankkijoille

  • Miten teet tehokkaasti ja tuloksekkaasti asiakashankintaa puhelimitse?
  • Soittokäsikirjoituksen merkitys puhelimitse tehtävässä asiakashankinnassa.
  • Asiakashankintaharjoitukset: testataan, miten opittu toimii käytännössä!
  • Yksilösparraukset: oman tekniikan ja tyylin löytäminen ja kehittäminen.
  • Soittotyössä voidaan käyttää yrityksenne omaa tai Myyntisaagan tarjoamaa selainpohjaista soittojärjestelmää, valmiita asiakastietoja ja laadukkaita kuulokkeita.
  • Valmennuksen kesto: 8 h
  • Suositulla valmennuksella 100 % tyytyväisyystakuu!

 

Asiakashankintavalmennukset räätälöidään aina asiakaskohtaisesti:

  • Ennen valmennuspäivää johdon kanssa perusteellinen alkukartoitus.
  • Valmennuspäivän jälkeen tiivis analyysi.

 

 

Asiakashankinnan etätukipalvelu

Asiakashankinnan lukuja on seurattava vähintään viikoittain. Sekä hyvä että huono tulos ovat puhelinkäyttäytymisen seurausta. Jos tulokset eivät ole toivotunlaisia, on puheluita kuuntelemalla mahdollista tunnistaa ei-toivottu käyttäytyminen ja ottaa käyttöön tuloksekkaampia käyttäytymismalleja.

Kiinnitetään siis huomio niihin asioihin, joihin voidaan vaikuttaa!

Esimerkiksi myyjien puhelinasiakashankinnan etätuki voi olla seuraavansisältöinen:

  • Asiakashankintaraporttien analyysi viikoittain.
  • Yhteinen puhelinpalaveri asiakashankintapäivänä (0,5 h) myyjien kanssa.
  • Myyjäkohtainen sparraus tarvittaessa.
  • Laskutus toteutuneen mukaan.
  • 100 % tyytyväisyystakuu.

 

Keskeistä asiakashankinnan johtaminen ja kehittäminen faktaan perustuen!

 

 

Soita, niin mietitään, minkälainen kokonaisuus palvelee parhaiten yrityksenne tarpeita. Vai keksitkö kenties aivan uuden tavan, miten voit hyödyntää osaamistamme!

p. 045 116 8696/ Susanna Piilonen (susanna.piilonen@myyntisaaga.fi)